duplex tlaciaren

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Duben 25 14:27:19 CEST 2001

Dobry den,

On Tue, Apr 24, 2001 at 01:34:45PM +0000, dkollar na melkor.dnp.fmph.uniba.sk wrote:
> Nazdar.
>
> Chystame sa do firmy kupit nejaku rychlejsiu laserovku s duplex
> jednotkou, nie vsak nejaku prilis drahu. Zatial to vyzera na
> HP Laserjet 2200d. Nema niekto s nou skusenosti, resp nevie niekto poradit
> nejaku inu alternativu priblizne na cenovej urovni spomenutej tlaciarne?
> Zaujima ma hlavne rozchoditelnost pod linuxom (hp-cky by nemali mat problem)
> a naklady na jednu tlacenu stranku. V tomto ohlade by mali byt vyhodne
> tlaciarne kyocera. Nema to niekto vyskusane?
> Skuste poradit

Doporucuji Lexmark T610. Ma Postscript, 1200 dpi, duplex se da
prikoupit. Je pomerne rychla a VELMI spolehliva (vyssi verze T614
chodi rok v pomerne zatizenem provozu a je naprosto
bezproblemova) V najzakladnejsi vezi ma jen podavac na 500
listu... Akorat sitovy modul je dost drahy, to jde ale vyresit
printserverem (cca 7kKc) Tato tiskarna je v zakladni sestave za
cca 55kKc bez DPH, duplex by mel stat okolo 15-20kKc...

> Dano

Zdravi
Honza Marek
--