VYRESENO: Software na grafy + TeX

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Duben 25 14:31:37 CEST 2001

Dobry den,

> Uz spomenuty grace a gnuplot, ale aj nedavno znacne vylepsena scigraphica,
> ktora sa snazi byt variaciou na sposob Microcal Originu pre windows.

diky vsem za pomoc. Nakonec jsem to vyreil tak, ze jsem si grafy
vytiskl z Excelu do "Postscriptu", pak z toho "Postscriptu"
udelal vi-ckem Postscript (orezal jsem prikazy PJL) a dale
doupravil GIMP-em do vysledne pozadovane podoby...

Ten styl jsem si nakonec taky trosku prebudoval sam...

> Dano

Zdravi
Honza Marek
--