?Commercia?:: Ucetnisctvi : (was:Re: Redhat v ceske nemilosti?)

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Duben 25 17:06:32 CEST 2001

Dne st 25. duben 2001 12:46 jste napsal(a):
>  > Myslim si, ze na vyzkouseni by to Vasemu znamemu mohlo stacit. Kdyz
>  > zjisti,
>  > ze jeho ucetnictvi _jde_ prekompilovat pro Linux, ze to _bezi_ na linuxu
>  > a ze o to je zajem, tak teprve po tom by si mohl koupit komercni verzi
>  > Kylixu.
>
> Hmm. Bylo by to prima, ale problem je v tom, ze sam neverim,
> ze to PUJDE prelozit jen tak zfleku (znam ty programatory).
> Spis verim tomu, ze bude treba udelat "rucni konverzi", ktera si vyzada
> noveho
> cloveka a nejaky cas. A cas jsou penize.

tak to si piste, ze top nepujde. Cirou nahodou se mi Kylix dostal do ruky a
napsat prenositelny kod je docela opruz. V helpu je to docela dobre popsany,
co vsechno se nesmi a tak. Z fleku to nepujde urcite a prepisovani
problematickych sekci zabere spoustu casu. Nehlede na to, ze Delphi si treba
nedelaji problemy s malymi/velkymi pismeny v nazvech souboru - i takovahle
kravina dokaze docela otravit praci cloveku, co se snazi to prenest to na
linux...