Fw: zmena hesla

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Středa Duben 25 16:59:43 CEST 2001

> Prosím všechny , ve starší verzi Red Hatu pokud jsem zapomnil heslo rootovské staeilo kdy3/4 jsem poi lilu napsal linux single po té jsem se dostal do baschu tam zadal poikaz passwd a zminil heslo zajímalo by mi jestli nikdo neví zdali nefunguje taky nijaká finta pro Red hat 6.2 .Právi jsem
zapomnil rootovský heslo díky za pomoc

> s pozdravem Radovan

DD,
tak tahle finta funguje porad :-)
Potiz by mohla byt v tom, kdyby nekdo zahesloval lilo - napr. tak
ze linux normalne spusti, ale kdyz zadate nejaky parametr, tak
chce heslo. V tom pripade by pomohla bootovaci disketa.

MH

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		pomoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...