boot diskless masiny z marsu. (old: boot rom)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 25 18:41:22 CEST 2001

On Wed, 25 Apr 2001, Blasko Marek wrote:

> Zdravim!
> takze po zisteni danich moznosti mi neostava nic ine ako bootovat z
> novell servra. takze sa vynara otazka vie mars tuto sluzbu? a ako?
> na nete som nasiel ze to niekdo vydel ist (konkretne indicka linuxova
> konfera) v dokumentacii v PRM balicku som nic nenasiel a ani na stranke
> autora som nic nenasiel takze ako?

Pokud se jedna o starsi typ bootrom bez RPL - tedy takovych co samy
umely NW filesystem, tak by to mohlo s marsem chodit. Mel by jste
pouzivat protokol 802.3 pro IPX protoze na nem funguji. Myslim ze
mars mel volbu pro zapnuti LOGIN adresare - adresar ktery zpristupni
readonly komukoliv. Ten si pripojuji ty bootromy, ctou si v nem
konfiguracni soubor a pak si z nej nactou bootimage.

Novejsi bootromy co jedou pres RPL s tim asi nerozbehate - nedavno
ale kolega s uspechem odzkousel dat do sit karty udelanou bootromu podle
etherboot, (nebo netboot?) coz beha pres bootp/tcpip/tftp a fungovalo mu
to  (s realtekem). Takze mozna tudy vede cesta ...