uptime... [was: Re: Redhat v ceske nemilosti?]

Čtvrtek Duben 26 01:21:23 CEST 2001

On 22 Apr 2001, Cejka Rudolf wrote:

> Mozna je to spatne, ale je to vcelku bezna situace.
> V pripade operace erase to je klidne i nekolik hodin.
> Zalohuje tu vubec nekdo na pasku? Ze bych byl sam?

Ja jsem nikdy "mt erase" v delce nekolika hodin nepozoroval. Navic se mi
vzdycky podarilo operaci s paskou prerusit (byt to obcas trvalo nekolik
minut...ovsem ne tak dlouho, jako dokonceni cele operace). Asi nemam tu
spravnou pasku a ten spravny OS.

> No kdyz ma byt zatizenim i cekani, budiz :-) Kdyby nahodou v tom
> byl opravdu sitovy kod, to by vlastne znamenalo, ze server meri
> i zatez klienta. Skutecne netusene moznosti :-)

Pokud by proces sedel nekde v sitovem kodu z toho duvodu, ze potrebuje
nutne nejaky buffer, na ktery se zrovna nedostava pamet, tak by to takovy
nesmysl nemusel byt -- je to totez, jako kdyz proces ceka ve fronte na
disk.

> Moc se omlouvam, ale ja koncim. Ja uz se opravdu muzu jen smat.
> Nic uz nelze dal zlepsovat, takze proc se snazit. Dekuji vsem za

Mluvime o ftp.linux.cz. Predpokladejme, ze swapovani hraje (z hlediska
normalniho provozu) nejakou vyznamnou roli -- jakoze si myslim, ze ne, ale
treba se mylim. Uvedeny pocitac dokaze saturovat linku, kterou je pripojen
do sveta na nejakych 90 %, jestli se pamatuji dobre. Cili libovolne
zlepseni z nej udela nejvyse o 10 % lepsi FTP server. To neni moc prostoru
pro zlepseni, neni-liz pravda? :)