OT nastroj na javovske triedy

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Čtvrtek Duben 26 03:53:38 CEST 2001

On Tue, Apr 24, 2001 at 11:08:27PM +0200, Peter Hanusiak wrote:
> MagicDraw ako demo je o nicom 20 tried je malo
MagicDraw je nakoniec predsa to prave riesenie!
Ma obmedzenie na 20 tried ale iba pri zapise na disk
Navrhovat sa kludne daju aj viac a hlavne tam ide 100% reserse engineering
a da sa tlacit a samozrejme aj do PS, sice to este treba prehnat cez
epstool ale reporty su z toho naozaj kvalitne!
A nema to ziadne priblble hlasky typy (generated bla bla). Proste vyborny soft.
Reverse engineering ma ovela lepsi ako rose.
Doporucujem

				Hanus