nastaveni timeoutu pro connect()

Čtvrtek Duben 26 10:03:00 CEST 2001

> Ano, to skutecne zaruceno neni. Ale neni problem to osetrit tak, aby se
> connect() - v pripade, ze obsluha alarmu byla zavolana drive - vubec
> neprovadel. Je pravdou, ze pak to bude mit zrejme trochu jinou semantiku, nez
> chtel puvodni tazatel.

	Skutecne bych chtel vedet jak, protoze mam tyto argumenty:
1. To co chcete neni atomicka operace...
2. Ani na NULL ci pod. veci se nemuzete spolehnout, protoze v obsluze
signalu nevite, zda-li jste stale v connect, ktery jeste nic neprovedl
nebo presne v okamziku, kdy connect byl opusten apod.
3. Signaly ze sveho principu jsou ciste asynchronni udalosti a dle toho
by mely byt vyuzivany
4. Argument 'ono mi to v rannych dobach fungovalo' skutecne neberu, ano
vim, ze ve specialnich pripadech to mohlo fungovat, ale znovu rikam, ze
je to reseni spatne a mohu Vam vyjmenovat nekolik situaci, kdy se Vase
reseni naprosto zrhouti z principu... - podobna situace je s ReiseFS
(casto funguje, ale obcas prijdeme o data)...;-)))

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno