Apache, mod_ssl a Twig vs. MSIE [longer]

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 26 10:13:48 CEST 2001

Zdravim,

narazil jsem na podivny problem. Pouzivam Twig 2.6.2 jako webove
rozhrani k POP3 serveru. Softwarove vybaveni je nasledujici:

Apache/1.3.19 (Unix) CSacek/2.1.5 PHP/4.0.4pl1 PHP/3.0.18 mod_ssl/2.8.1
OpenSSL/0.9.5a

Twig je na SSL virtualu. Vsechno funguje jak ma, az na jednu vyjimku.
Internet Explorer (minimalne verze 5.50 a snad i 5.0) nedokaze stahovat
prilohy. Chvili se o neco snazi a pak prohlasi, ze:

"IE can not download from the Internet site: ...
The downloaded file is not available. "

V SSLLogu mi pripadaji nenormalni jenom tyhle dve hlasky z doby toho
pokusu:

Spurious SSL handshake interrupt[Hint: Usually just one of those OpenSSL
confusions!?]

Connection to child 82 closed with unclean shutdown (server xyz:443,
client a.b.c.d)

Ta druha je tam pomerne hodnekrat, nicmene to by s tim IMHO nemelo
souviset.

V ErrorLogu neni nic a podle access_logu bych si tipoval, ze ten soubor
normalne stahne (podle zaznamenaneho poctu prenesenych bajtu).

Prime stahovani souboru (tedy napr. https://xyz/soubor.zip) funguje
uplne normalne.

Kdyz to zkusim bez SSL, pres normalni HTTP, funguje to i v Twigu.
Jelikoz je v tom M$, tak s prilis nedivim, nicmene bych to potreboval
vyresit.

Podle toho, co jsem zatim nasel na Netu se mi zda, ze to neni problem
Twigu, jako spise nejaky bug v SSL implementaci v IE. Vsechny obvykle
veci nutne k fungovani IE proti mod_ssl mam myslim zapnute a nastavene
(SSLSessionCache/SSLMutex/SSLSessionCacheTimeout a
SetEnvIf User-Agent ".*MSIE.*" nokeepalive ssl-unclean-shutdown
downgrade-1.0 force-response-1.0).

Nesetkal se s tim uz nekdo?

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka