SWAT - chdir failed

Vojtech Dvorak vojtech_dvorak na servind.cz
Čtvrtek Duben 26 10:52:03 CEST 2001

> To je dost malo informaci. Zkuste rucne z konzole se spojit s SWATem:
>
> telnet localhost swat
> GET / HTTP/1.0
>
> Za tim radkem s GET je 2x <Enter>. Mate vubec tu binarku v systemu?
> Ukazuje konfigurace v /etc/inetd.conf nebo /etc/xinetd.d/swat na tu
> binarku? Nemate firewall? Co mate v /etc/hosts.* ???

Binarku mam v /usr/sbin a inetd.conf na ni ukazuje.
Firewall neni, ale co to ma spolecneho s tim, ze to nechodi ani lokalne?
V hosts mam jen 127.0.0.1 localhost.
A na telnet localhost swat se to jakoby pripoji ale nereaguje na nic (vcetne
GET / HTTP/1.0)..... hmmm  tady se asi k necemu dostavame... ale kdyz
spustim swat primo, tak na stejny dotaz GET... zareaguje stejnym vypisem
jako v prohlizeci jen v HTML. (chdir- failed atd.)
Co ted?
Diky
V.