boot diskless masiny z marsu. (old: boot rom)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Duben 26 11:42:35 CEST 2001

Dobry den,

On Wed, Apr 25, 2001 at 07:14:47PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Dela se to jako u NW, takze se do adresare SYS:LOGIN na NW server da obraz
> bootovaci diskety. Na ni budete asi muset mit DOS, me takove BootROMky s
> nicim jinym nebehaly a teprve z nej zavest jadro (napr. LOADLIN.EXE).

Opravdu tam ma byt pouze obraz diskety? Nema to byt tzv. tagged
image? Utility pro DOS tohle delaly automaticky pote, co stahly
obraz diskety... Ja bych se prece jen jeste podival na ten
projekt etherboot, resp. balicek mknbi. Je tam dokumentace +
program, ktery takove image dokaze udelat jak pro DOS, tak pro
Linux...

Popravde receno nevim, co znamena vyraz 'tagged image', ale
kdyz jsem rozbihal bootovani DOS disket z Linuxu, tak normalni
dd-ckem stahnuta image nefungovala, musel jsem to prohnat prave
timto programem...

> --
>                         Milan Kerslager

Zdravi