RPM a instalace BINDu - zac.

Jan Kohoutek hk na capitol.cz
Čtvrtek Duben 26 11:53:48 CEST 2001

> Ano, to udelejte a hodne rychle...

> <noflame>Myslim, ze se tazatel zminoval o tom, ze je zacatecnik a vy mu
> poradite sice kvalitni (kvalitnejsi) produkt, ale co se tyce instalace a
> zpravy ponekud slozitejsi, nehlede na to, ze ke konfiguraci tohoto DNS
> serveru bude horko tezko shanet dokumentaci, natoz v cestine (krome toho
> clanku na rootu).
>
> BTW: jeste jsem si vzpomel, ze se djbdns nesiri jako binarky, coz je pro
> zacatecnika dalsi problem.

To se zminoval, ale clanek na root.cz je IMHO velmi dobre napsany a i pro
zacatecnika a instalace by ani pro nej dle nej nemela byt problem (je tam
popsan i postup pro kompilaci). Navic kdyz si zvikne na konfiguraci DJBDNS
(ktera neni tak strashna jak se casto pishe IMHO je dokonce lepsi nez u binda
:) tak je to pro nej i lepsi.

Jan Kohoutek

-=All your penguins belong to us=-