boot diskless masiny z marsu. (old: boot rom)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Duben 26 13:56:31 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Apr 26, 2001 at 11:44:18AM +0200, Blasko Marek wrote:

> uz som to par krat pisal je boot rom zmenit nemozem lebo nieje
> umna je to sucast biosu.

ja vim... Ja jsem na to upozornoval jen v souvislosti s tim
balikem mknbi, ktery je prave ke stazeni na strankach projektu
etherboot (http://etherboot.sourceforge.net/)

>    Blasko @vuje.sk

Zdravi
Honza Marek