nase reakce na Microsofti reklamu

Tuma ondra.tu na atlas.cz
Čtvrtek Duben 26 15:23:43 CEST 2001

> V tom se samozrejme shodneme. Lisime se ale mirne v odpovedi na otazku,
> jak by se to melo delat.

> Jiste, ale to mi prave pripada jako zbytecne tristeni sil. Je mi jasne,
> ze co nevidet nejspis dojde v teto debate na to, ze lidi okolo XYZ
> nemaji sve UG, ze se neni s kym dohadovat, at si to delaji take jako
> lidi okolo Linuxu atd. atd. atd. Ale ja stale mluvim (nebo se o to
> alespon snazim) hlavne o ucinnosti teto kampane, jejim dopadu a take o
> tom, jestli mohou tyto snahy vest ke kyzenym dlouhodobym cilum - znovu
> [...]

To je sice pravda, ale nesmime zapominat na fakt ze tohle je kampan CZLUGu,
a CZLUG se stara o linux proto jde v této kampani prave o linux. Proto
neustale poukazuji na to ze nikomu nikdo mima MS nebrani aby se pridal a
ozval, vim ze kdysi zde fungovala skupina okolo FreeBSD, a vyvoj jejich
stranek se zcela zastavil, kdyz budeme chtit muzeme jit ruku v ruce spolecne
s CZLUGem, a myslim ze pokud by jsme CZLUG pozadali o banery s FreeBSD a ze
jich maj na org strankach dost ze by nam nebranili.

Ondřej Tůma
ondra.tu na atlas.cz;
ondrej.tuma na techworld.cz      www.techworld.cz
mob: 0737 869 401