vic jak 80 sloupcu v textovem modu

Marek Chlup chlupm na meopta.com
Čtvrtek Duben 26 00:19:40 CEST 2001

Pral bych si mit v textovem modu vice jak 80 sloupcu...

Pokud poslu jadru parametr vga=ask je mi dano k dispozici na vyber nekolik
textovych rezimu a dokonce na jednom pocitaci jsem mohl mit rezim i s vice
nez 80 sloupci, ale na jinem s jinou graf kartou ta moznost nebyla.

No jde mi o nejake plosnejsi nasazeni textoveho rezimu z vice jak 80 sloupci
pro vice pocitacu, ktere ovsem maji ruzne graf karty (vetsinou aspon s 1MB
pameti).

Je to vubec mozne? Treba pomoci fontu pro textovy rezim? Prosim o pripadne
odeslani na nejaky informacni zdroj.

Zdravi
Marek

PS: omlouvam se, ale tehle problematice jak vidite vubec nerozumim (no ne ze
bych nejake problematice rozumel...)