Chyba pri kompilaci

Ivo Kocvara xkocvara na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 26 18:18:50 CEST 2001

Honza wrote:

> Zdar
>
> Mam RH7.0 upgradovanou z 6.1 kdyz se pokusim skompilovat
> jake koliv zdrojaky tak mi to haze spousty chyb.
> ..
> checking whether the C compiler (gcc  ) is a cross-compiler... no
> checking whether the C++ compiler (g++  -s) is a cross-compiler... no
> checking for main in -lcompat... no
> checking for dnet_ntoa in -ldnet... no
> checking for dnet_ntoa in -ldnet_stub... no
> checking for killpg in -lucb... no
> checking for Qt...
>
> jedna se o skracenej vypis pouze tech co jsou "no". A navic mo to casto
> [...]

Tech "no" se neni treba bat. Proste neco nenasel a vetsinou misto toho
pouzije neco jineho. Kriticka je az posledni chyba, kterou "./configure"
hodi (treba ze nemate knihovnu Qt), ale ta je pak celkem jasna. Obcas
taky neni zbytecne cist soubory jako 'INSTALL' nebo 'README', kde je
popsane, jak mate kompilovat a co k tomu potrebujete nebo co je
'optional', pripadne muze byt potreba sahnout do nejakeho konfiguracniho
souboru.

-- ivo kocvara