perl vs grep

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 26 18:18:48 CEST 2001

Ondrej Koala Vacha <koala na fi.muni.cz> wrote:

> ?? Omlouvam se, ale nedochazi mi to. Proc 12krat?

Duvod je jak napsal uz i p. Malusek, ale na jiny prispevek.
Snazil jsem se eliminovat vliv cekani na cteni dat z disku.
Proto pro porovnani jsem secetl jen user + sys a vzajemne podelil.
Ten druhy vysledek byl pomer jen dvou user casu, tj. doby
samotneho porovnavani a kompilace.

Mimochodem, jak presne se ty casy pocitaji? ;-)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science