Opera 5 a ceske znaky

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Duben 26 18:18:49 CEST 2001

Josef Svitak <pepa na dr.hitech.cz> wrote:
 : Dobry den

 : Stahl jsem si Operu 5.0b7. Celkem se mi libi, nemuzu ale nejak
 : rozchodit zobrazovani ceskych znaku. Kdyz se znamzim v nastaveni
 : dokumentu vybrat script fontu tak vzdycky nabidne ISO 8859-1. Netscape
 : mi s ISO 8859-2 funguje normalne. V Opere jsem nikde nenasel zadnou
 : zminku o jinem kodovani nez ISO 8859-1. Znamena to snad ze Opera ani ve
 : verzi 5 nepracuje s jinym kodovanim? Tato vec mi vadila i u Opery 4 a

 Presne tak.

 : od 5 jsem si prave v tomto smeru sliboval zlepseni.

 bohuzial...

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |