nase reakce na Microsofti reklamu

Petr Olsak olsak na math.feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 26 14:48:34 CEST 2001

On 26 Apr 2001, Libor Mitrenga wrote:

> Pravda je, že když jsem si zmíněné stránky přečetl, tak jsem měl také dojem,
> že je napsal člověk, který nezná nic jiného než Linux (nebo nechce znát) a
> žádný jiný OS neuznává. Lepší by bylo, kdyby tam bylo napsáno, že existuje
> více OS, a byly tam linky na stránky těchto OS - např. BeOS, FreeBSD atd...

Vítejte,

když jsme ten text vytvářeli, byly v původních variantách některé další
alternativy vyjmenovány (FreeBSD atd.), ovšem vrámci korektur tam stále
přibývaly další a další náměty a zdálo se, že to nebude mít
konce. Rozhodli jsme se, že pokud tam bude seznam, který je neúplný, bude
to horší varianta (určitě si budou stěžovat ti, co tam nemají uvedeny své
favority), než když tam nebude žádný.

Tuto věc bychom mohli ještě přehodnotit, ovšem asi jen přidáním jednoho
odkazu na nějakou stránku, která obsahuje další zmínky o dalších
variantách.

Petr Olšák