nase reakce na Microsofti reklamu

Petr Olsak olsak na math.feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 26 15:03:39 CEST 2001

On 26 Apr 2001, Oto 'tapik' Buchta wrote:

> Právě jsem si četl zmíněnou stránku. Dovolil bych si mít jednu závažnou
> výhradu.
> Nelze vymýtat čerta ďáblem.
>
> Na otázku
> "Tatínku, maminko, co to je operační systém?" odpovídáme "pouze UNIX
> like OS". GRRRRRR!!!!!!!!!!!

Obávám se, že máte mlhu před očima. Text neobsahuje slovo "pouze" nebo
"jedině" spojené s termínem UNIX nebo Linux. To, co jste napsal, jste
z toho textu vyvodil pomocí vyšší duševní činnosti, kterou nedokážu
analyzovat.

V textu se píše: Takto _může_ vypadat odpověď (nikoli musí). OS
_by měl_ například umožnit... (nikoli musí)...

Ten odstavec byl míněn jako "odlehčující", resp. "pro pobavení", nikoli
jako záminka pro roztržku na linux na linux.cz. Lidem, kteří znají jen MS
Windows by měl ten odstavec pouze říci, že existují lidé, kteří uvažují
jinak. Jiný cíl v tom skrytý není.

Autorem tohoto odstavce jsem já. Mírně to odráží skutečnou situaci
v naší rodině, a jak tady někdo správně poznamenal, já skutečně nevím
nic o systémech MS Windows. Přiznávám se bez mučení. Prostě jsem
MS Windows nebyl nucen nikdy použít ani na uživatelské úrovni.

Petr Olšák