nase reakce na Microsofti reklamu

Dušan Hokův dusan na mirc.cz
Čtvrtek Duben 26 16:27:05 CEST 2001

Plne souhlasim s propagaci linuxu a jinych os.
Akorat jsem po precteni zminenych stranek nabyl dojmu, ze to jsou stranky
propagujici Linux, pro linuxaky. To je noseni drivi do lesa. Podle meho
kdyz ja budu jednou svym detem vysvetlovat co je treba OS, tak pouziju
takova slova a vyrazy, co jim jsou blizke, aby mi rozumeli a pochopili me.
     Mam za to, ze naprosta vetsina lidi v nasem state zna jen Win9x,
interenetovej prohlizec Explorer a dalsi z produktu M$. Stale se mi zda, ze
pokud uz neco slyseli o Unixu a spol. chapou to jen jako nejaky mytus nebo
tak nejak. Valne procento lidi totiz bohuzel nezajima napr. vyroba el.
energie, ale umeji jen zamcknout vypinac a rozsvitit, pripadne zhasnout
svetlo. A proto kdyz nemaji alespon stredni vzdelani v oboru elektro
nebudou chapat o cem jde rec, kdy bude nekdo mluvit treba o nafazovani
generatoru do site.
      Proto si myslim, ze by nebylo od veci vysvetlit pojmy typu vice
uzivatelu, sit, internet, mozna prime srovnani co nejvice v soucasnosti
pouzivanych os atd.
      Kdysi jsem ani ja nechapal, ze si kamos na skolnim unixu daval pres
noc delat empetrojky, ci komprimovat filmy do mpegu. Mezitim sledoval
provoz na siti, pak se svm notebookem sebral jednem windowsum ip a oba jsme
se smali, jak ten clovek musel restartit. :))
       Pokud jde o ty bannery, rad nejakej umistim na www.mirc.cz :)

--
Dušan Hokův
www.mirc.cz