plex86

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 26 18:29:51 CEST 2001

On 26/04/2001, patrik rybar wrote:

> Pekny den prajem
> viete ma niekto nasmerovat na dokumentaciu k plex86, na stranke
> plex86.org nieje a podla popisu sa po configure a make mam najst v
> plex86/docs/output/html/book1.html, ale akosi tam nieje

Jenom tipuji, ale nevznika nahodou ta HTML dokumentace z texinfoveho
zdrojaku? Pokud ano, je mozne, ze se nezkonvertuje, protoze treba nemate
nainstalovane makeinfo (balicek texinfo). Mrknete se, jestli se po nem
configure nediva...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka