H323 gateway

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Čtvrtek Duben 26 22:41:03 CEST 2001

> Pokud vylozene neco publikaci nebrani, tak proc ne ? I rozumne shrnuti
> moznosti IP telefonie urcite hodne lidi potesi. V kazdem pripade bych
> rad dostal alespon kopii :-)

branilo tomu me presvedceni ze tam neni vse co bych chtel

nicmene kvuli vetsimu zajmu a protoze si myslim, ze publikaci o teto
problematice je jako safranu, to o vikendu vystavim na webu(po gramaticke
cistce), vrozena lenost mne zabranuje odepisovat jednotlive ;)

upozorneni zaslu na linux na linux.cz

s pozdravem

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz