Re: Startovací scripty (joke)

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Duben 27 00:39:30 CEST 2001

On Fri, 20 Apr 2001, Oto 'tapik' Buchta wrote:

> [...]

Neodpustim si rypnout ;-)

O SuSE nic nevim , ale byl jsem nahodou nucen pro nej startovaci skript
psat. Ostatni tam mely standardni hlavicku typu Default-Start, Provides
apod  a pote co jsem cvicne napsal chkconfig tak se k memu prekvapeni
nasel (jen neslo --help ani nic jine ) Tak jsem suse napsal jako na RH
chkconfig --level cisilka comamspustit on
 a pochvaloval jsem si jak je SuSE pokrokove , ze zna i veci z RH ;-)
Pak jsem vesele menil initlevely a ono se nic nestartovalo .
Po chvili bezmocneho ladeni onoho skriptu me napadlo podivat se co to
vlastne je /sbin/chkconfig.

Bohuzel si to nepamatuji doslova, ale bylo to humorne (prosim kdo ma SuSE
7.0) at to posle sem jako dukaz presne)

#!/bin/true    (nebo tak nejak)
# Don't complain (dal nevim neco jako nenadavejte nam ci podobne)
a myslim nejaky exit

 Tech radku z remarky bylo mozna vic.

Tomu rikam kompatibilita (uzivatel chce prikaz, tak ho ma mit, i kdyz nic
nedela)

Abych nebyl ironicky jen vuci SuSE - v nejake drivejsi verzi RH  jsem taky
zurive psal       exportfs  -a   a cekal ze se mi vyexportuji disky a oni
mrchy ne az jsem se do skriptu podival a on jen cat-oval /etc/exports coz
me po hodine hledani zavad v pristupu na NFS server opravdu dojalo ;-)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *