Newbie + KDE

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Duben 27 01:13:06 CEST 2001

On Thu, 19 Apr 2001, Martin Hassman wrote:

> Nemusite editovat nic rucne, existuje programek pro BFU, ktery to
> udela za vas. Nastartujte X s GNOME a hledejte nekde v
> menu polozku desktop-switching. Zvolte KDE a restarturte X
> (vyskocit a zase startx).
> Kdybyste nemohl nalezt danou polozku, da se spustit z terminalu,
> tusim, ze to bylo switch-desk.

Kdyz jsem u switchdesk-u -
taky vam na Rh7.0cz chodi ostatni varinty divne ? Tj posunute kliknu na
FVWM a objevi se (i ikonka vpravo KDE) a pod posledni (uz nevim co se neda
dostat). Pak se stejne nastartuje to co bylo v ikonce (switchdesk jsem
poustel v KDE)
Kdyz jsem nakonec pracne presel do FVWM  (viz dale), tak uz se ty
radiobuttony chovaji korektne.

FVWM je odflakly v 7.0 a neobsahuje to co bylo AnotherLevel (tj vzhled
win95 ci meho oblibeneho Lesstifu) Po dlouhem hledani jsem nakonec musel z
RH6.2cz doinstalovat AnotherLevel (rpm) a pak to konecne zacalo vypadat
zname (predtim hrozna cernofialova verze FVWM  s velmi chudym menu).

Budi to ve me dojem, ze v novych distribucich RH nabizeji bud gnome ci KDE
co je opravdu doresene, ale na ostatni mene zrava (napr LessTiff
WM je defaultne malo barevne zravy na 8bit grafice) prostredi kaslou
zvysoka  (a nejsou kompatibilni ani sami se sebou - drive vzdy FVWM byl
vysperkovany) - Zacina mi to cele nechutne pripominat (i narokem na HW i
nenasilnym donucovanim omezenim vyberu pri instalaci)
jisty pseudoOS ;-)

Ma nekdo podobny pocit ?

Omlouvam se (in)Flamable otazku

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *