debian 2.2 rev2 insatalacia

Martin Hablak mh20219 na decef.elf.stuba.sk
Pátek Duben 27 07:23:46 CEST 2001

zdravim,

mam debiana 2.2 potato a ked to instalujem tak je vsetko OK az nas to ze
sa nekorektne nainstaluje gnome, ked sa aj nainstaluje (niekedy najde
vsetky zavislosti niekedy nie neviem preco) tak neviem nastavit aby sa ako
default spustalo gnome ta utilitka wmanager na switchowanie desktopu pri
spusteni vypise segmentation fault. Mozno je chyba v mojej CD rom je dost
slaba a je mozne ze sa nenainstaluje (wmanager spravne) mate s tym nejake
skusenosti? Poppripade mi poradte ako manualne prepisat
startovacie suboru x-windows

dakujem

martin