pppd a volba demand

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Pátek Duben 27 12:34:17 CEST 2001

niekedy som skusal pppd s volbou demand, ale vytacalo mi to castejsie ako
boli skutocne
poziadavky (www) na ip mimo lokal. nedopracoval som sa k nastaveniu filtrov
a pravidiel per vytacanie.
nakoniec som skoncil u diald-0.16.5 a po uprave standard.filter som s nim uz
vyse roka spkojny.
diald je na freshmeat.net.

s pozdravom
rado

> Zdar
> Potreboval bych poradit, jak presne nastavit pripojovani a odpovovani k
ISP