Instalace NT po Linuxu

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Duben 27 12:20:34 CEST 2001

On Fri, Apr 27, 2001 at 10:59:15AM +0200, Tomas Lada wrote:
> V jadru jsem zakompiloval jeste podporu pro NTFS ale je tam volba
> jen READ-ONLY, nevite nekdo jestli se to da nejak obejit?

Write podpora pro NTFS je silne EXPERIMENTED s spolehlive nici NTFS
partitionu, protoze M$ neuvolnil (?) specifikaci formatu logu, do
ktereho se diskove operace zapisuji a vubec je zapis na NTFS
partitionu netrivialni. Pri read-only pristupu neni potreba log
pouzivat, tudiz je situace jednodussi.

Nejspis na to existuji nejake externi patche nekde na inetu ke
stazeni, ale rozhodne bych jim neveril a nepouzival je.

--
   Martin Mačok
  underground.cz