hlasovy vystup pre Linux

Frantisek Kajan kajan na zrak.sk
Pátek Duben 27 13:34:59 CEST 2001

Zdravim,

chcem sa spytat, ci niekto nevie o hlasovom syntetizeri pre Linux
(hlasovy vystup pre nevidiacich).
Mal by vobec niekto z programatorov naprogramovat takyto soft pod
Linuxom pre nevidiacich?
linux je pre nevidiacich super, pretoze nevidiacemu su okna viete
naco....a pod linuxom su rozne textove editory...a iny soft, ktory mozu
bez problemov pouzivat. potrebuju iba hlasovy vystup, ktory im bude citat
obrazovku (screen reader). pod DOSom a Win existuje niekolko, ale uz
tieto samotne OS su nanic.
Dal by sa niekto na to? ja by som vedel zabezpecit testovanie medzi
nevidiacimi.
Soft by sa mohol potom pripadne dalej sirit aj komercne, ale bolo by
lepsie keby bol zadarmo ;)
prosim keby bol niekto ochotny sa na to podujat, nech sa mi ozve....

Srdecna vdaka

Mgr. Frantisek Kajan
E-mail: kajan na zrak.sk
WWW: http://www.zrak.sk