modul pro 3com90x

Martin Masin masin na fzu.cz
Pátek Duben 27 15:23:02 CEST 2001

Dobre odpoledne,

	pokousim se rozchodit sitovku 3com905. Od 3comu jses stahnul
instalaci modulu pro toto zarizeni, ale nejak se mi nedari. Zkompilovany
modul je maximalne pro jadra 2.2.15, do 2.2.17 se mi nedari nacpat ani
pomoci -f. Kompilace s doporucenymi parametry i pomoci pripraveneho
scriptu havaruje s ohromnym mnozstvim chybovych hlasek, pocinajicimi parse
error. Nemate s tim nekdo zkusenosti, pripadne nemate zkompilovany modul
pro 2.2.17 (zatim tam mam toto jadro, protoze instaluju z CD a potrebuje
nejprve rozchodit sit).
	Dekuji

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin PhD.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html