TNT2 M64 a Mandrake 8.0

Ing. Július Fedᚠfedas na inmail.sk
Pátek Duben 27 17:23:04 CEST 2001

Dobry den,

     nevedel by mi niekto pomoct ako rozbeham TNT2 M64 pod Mandrake
     8.0 s XFree86 4.0.3. Som zaciatocnik tak by som poprosil postup
     step by step. Nainstaloval som Mandrake 8.0 ale po starte do KDE2
     mi pocitac stuhne stale v inej casti startu KDE 2. Lepsie
     povedane nepodarilo sa mi ani raz nastartovat KDE 2 do konecnej
     podoby.
     Skusal som aj nainstalovat drivery od NVidie a prepisl som section DRIVER v
     XF86Config-4 z "nv" na "nvidia" ale stale nic. Som bezradny.
     Este jeden dotazik. Bol som prekvapeny, ze pri instalacii
     Mandrake 8.0 a konfiguracii mysi mi nechcelo zobrat moju mys
     Genius NetScroll+ PS2 hoci vo vybere bola ?

     Dakujem za pripadnu odpoved.

--
S pozdravom,
 Ing. Julius Fedas