squid nema dost FD

Pátek Duben 27 20:23:16 CEST 2001

On Thu, 26 Apr 2001, David Trcka wrote:

> Jo a jen tak mimochodem - na rh7.1 mi to jadro nejde prelozit. Zeby
> zase nejaky release-bug v prekladaci? ;) Ale balik kgcc tam nikde
> nevidim ;) (Pritom na rh7.0 ho prekladam v pohode)

RH 7.1 uz pouziva jadro 2.4.x a ne uz 2.2.x, takze kgcc neni uz potreba.
Anzto jsou distribuce podle major cisla release binarne kompatibilni, lze
bez problemu pouzit kgcc z 7.0 (asi se stejne nove baliky vyrabet uz
nebudou, protoze je to histroricky kousek).

Kdo chce provozovat na RH 7.1 jadro 2.2.x, tak muze, ale musi pouzit glibc
pro i386, protoze optimalizovana glibc neumi jezdit se starym jadrem.

Pouzivat lze i balicky z 6.x rady, pokud mate v systemu compat-* balicky
(ktere jsou v distribuci 7.x pritomny).

--
                        Milan Kerslager