i810-audio

d na d-c.sk d na d-c.sk
Pátek Duben 27 23:08:57 CEST 2001

Zdravim

Takze v mojom trapeni ma zastihol aj jeden .cz kolega, ktory ma nakopol
asi spravnym smerom. (was: Aver-audio)
Viete mi niekto poradit ako spustit recording zo zariadenia MIC ?
Momentalne skusam alsa project, ale nedavam tomu velku sancu, pretoze
develop vs. je aj tak len pre kernely 2.2.x.
Fungujem na 2.4.3 pri pouziti : i810_audio, ac97_codec, soundcore.
Pri tomto mi vsetko krasne funguje az na to ze nemozem nahrat ani z
jedneho vstupu ani ton. Samozrejme ze som v mixeri zvolil spravny vstup
;)
Viete ma niekto nakopnut spravym smerom ?

Dakujem

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk
                           phone : +421 905 562370