Fontovy problem pri upgrade XFree86 3.3.x na 4.0.2

Matej Cepl cepl na bigfoot.com
Pátek Duben 27 19:54:29 CEST 2001

<odesláno & mailováno>

Tomáš wrote:

> Nevite nahodou nekdo, jak vybudovat novou mapu fontu nebo jak najit presne
> misto krachu?
> Moc Xkam nerozumim, ale jelikoz je to na desktopu, tak jsem bez nich jak
> bez ruky....:-(

Mam tady RedHat, ktery ma fonty trosku po svem, ale v zasade -- mista, kde
se X koukaji po fontech jsou definovana bud v XF86Config (klicove slovo
FontPath) nebo v konfiguracnim souboru xfs (pokud je pouzivan), coz na
RedHatu je /etc/X11/fs/config.

fixed font je alias na skutecny font. Aliasy jsou definovany pomoci
fonts.alias v prislusnych adresarich. Najit, kde tam je definovan fixed
(jednotlive adresare se prochazeji v poradi v jakem jsou uvedeny v
konfiguracnich souborech) a jestli takovy font skutecne existuje (mapa jmen
font na konkretni soubory je ve fonts.dir). Jinak vrele doporucuji nastavit
TrueTypey (FDU-HOWTO).

Hodne stesti

                Matej