Tlac na HP2100TN (PS+JetDirect) z klientov WIN95 cez SMB server.

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Duben 29 21:08:09 CEST 2001

On Sun, 29 Apr 2001, Milan Sorm wrote:

> #
> # Vopred dakujem za vsetky podnetne odpovede.
>
> Nebude asi podnetna, ale me se nepodarilo ani tisk z lp (na tuto tiskarnu),
> takze jsem musel do cesty vlozit jeste jedny windoze, na ktere to linux
> posle a oni vytisknou :(

Mel jste skutecne TN? Dyt to ma v sobe lpd server. I kdyz lepsi je
tisknout na nejaky port tusim 9100 pres netcat.

Nejjedndussi bude, kdyz to nakonfigurujete z control panelu nebo yastu
nebo neceho podobneho, jako vzdaleny server se nastavi jmeno tiskarny a
jako jmeno tiskarny na vzdalenem serveru se da raw.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.