HCF Modem

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Duben 30 05:24:13 CEST 2001

> Nemuze mne nekdo prosim nejak poradit s modemem?
> Koupil jsem RED HAT 7.0 a nejede mně modem. V GNOME jsem pomocí
> WVDIAL 1.41 nakonfiguroval modem kterej
> nenalezl a mám ho na COM 3. Po kliknuti na "ladit"/dial napiše cannot
> open /dev/ttyS2, chyba vstupu/vystupu.
> Mám interni Conexant HCF PCI Modem.
> Za odpoved moc dekuju!
> lin na fastmail.ca

Proc mam pocit, ze je to nejaky winmodem? Ty vetsinou na Linuxu nechodi
(nektere funkce modemu totiz musi emulovat operacni system). Takze jestli
mam pravdu tak to asi chodit nebude, nebo se to rozchodi az nekdy nekdo
udela ovladace pro Linux. Jeste Vam zasilam odkaz na How-to o Winmodemech,
snad Vam to pomuze.
http://www.linux.cz/linuxdoc/HOWTO/Winmodems-and-Linux-HOWTO.html

Pavel Rauš