linux a windows na jeden disk

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Pondělí Duben 30 08:52:25 CEST 2001

> cau lidi potrebuju poradit.  Mam prac. stanici s windows :-(  a chtel bych k ni nainstalovat linux RH 6.2 disk mam rozdelen fdiskem pod win. Jak na to, popr. je lepší nainstalovat nejprve linux a do nej win?
> Diky vsem.
>
> Bareš Václav
> Vera spol. s.r.o
> Chlumec nad Cidlinou
> vaclav.bares na vera-chlumec.cz

 Zda se, ze je tu dneska uplne MRTVO :-(
(to bude ten zitrejsi svatek).

Ja jsem na tom byl jako vy (win98 a ted i Redhat6.2).

V pohode muzete nainstalovat linux az po windouws ( <- to je ale
dobrej preklep :-), pokud mate misto na disku (volnou partition) - ja
jsem mel zpocatku 1.3GB a uz mi to fakt nestaci :-(, chtelo by to
aspon 2GB - podle toho, co na tom chcete delat).

Ja jsem to udelal tak, ze jsem pod windouzama uplne vyklidil jedno
pismeno e:\ (vcetne smazani adresare s kosem) - vse jsem
pretahal na c: a pri instalaci RedHata jsem to v DiskDruidovy
privlastnil linuxu.

A vse bylo O.K.

MH

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		pomoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...