isdn - euromaster data

Hanus Adler had+news na integralis.cz
Pondělí Duben 30 10:38:30 CEST 2001

dobry den,

dostal jsem od telecomu balicek s ISDN telefonem euromaster data od
DeTeWe, ktery by mel zaroven fungovat jako modem (alespon tak mi to
tvrdili na infolince, kdyz jsem jim slozite vysvetloval, ze nemam
Windows).

nicmene kdyz jsem se k nemu pripojil po seriove lince, nedostal jsem z
nej zadnou odpoved, zadne echo ani odpoved na AT prikaz.

Technicka podpora telecomu mi poradila (cituji) "zastrcit cedecko".
V navodu je, ze mam nainstalovat drivery z cedecka. Nikde nic o AT
prikazech.

Technicka podpora DeTeWe ma az do patku dovolenou. Hmm.

Zacinam mit osklivy pocit, ze jsem narazil na WinISDNmodem, takze jestli
se tu nekomu podarilo tuhle vec rozchodit pod linuxem, prosim ozvete se.

diky

Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."