nase reakce na Microsofti reklamu

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Duben 30 13:37:42 CEST 2001

> Prihlaste se na par dnu do konference linux-kernel a pak nam povezte,
> zda byste si sedl do auta rizeneho linuxem ;-)

ja bi som si nesadol do auta kde nieje najinteligentnejsia elektronika
autoradio. (to asi preto ze mam zo strednej vystudovane Elektronicke
Pocitacove Systemy)

to je jedno co tam je vzdi musite mat aspon minimalnu vieru v tu
elektroniku a je jedno co tam je.
--
Láska je definovatelné amortizované periferické
komplexum, kde v pseudoindividualistickém egocentru