fvwm2 + cestina ve WindowTitle

Zdenek Jedlicka jedlicka na kme.zcu.cz
Pondělí Duben 30 14:18:03 CEST 2001

> 	Měl jsem stejný problém v IceWM a spravila to novější verze. Zkuste
> napsat autorovi.

Po dlouhem badani jsem dospel k tomuto zaveru - neplechu zpusobuje
promenna LC_ALL (LANG) (nebo neco, co s ni souvisi), kdyz je nastavena
na "cs_CZ". Podivne je, ze anglicky RH6.2 pocesteny nekterymi balicky z
RH6.2CZ tento problem nema.

Kdyz zmenim LC_ALL tak je nazev okna v poradku (Netscape 4.76), ale zase
prijdu o cestinu v aplikacich :(.

Nejedna se o nic tragickeho, nicmene bych byl rad, kdyby mi nekdo tento
problem pomohl vyresit.

S pozdravem

              Zdenek Jedlicka