VMware

Datesoft datesoft na centrum.cz
Pondělí Duben 30 14:44:53 CEST 2001

>      nainstaloval som si VMware pod Mandrake 8.0. Problem mam v tom,
>      ze nedokaze VNware napojit RTC z /dev/rtc. Instalacia Windows 98
>      sa mi zastavy pri kopirovani suborov na disk.
>      Prosim o radu ako vyriesit tento problem. Dakujem.

A mate zkompilovane jadro s podporou /dev/rtc?

Kdyz ve VMware zmacknete "On" tlacitko, dostanete nejakou chybovou hlasku?

Pozn.: ve VMware jdou chybove hlasky vypnout, tak mozna budete muset
zapatrat v pameti, jestli jste nejakou v minulosti obdrzel.

Napiste vice informaci, takhle se tezko radi.

			David