Problém s instalací RH7.1

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Duben 30 18:41:53 CEST 2001

Dne po 30. duben 2001 14:07 Jiří Zahálka napsal(a):
> Dobrý den,
> mám problém s instalací Red Hat 7.1. Po úspěšném
> se naformátuje oddíl pro linux (hda1). Pak se objeví
> "Přenáším instalační obraz napevný disk.". Asi v 10%
> půběhu nastane chyba s následujícím hlášením: "Došlo k
> chybě při přenosu instalačních souborů na váš pevný disk.
> Disk je pravděpodobně plný." Disk plný být nemůže,

prepnete se na konzoli, kde je shell. Jste-li v textovem
modu, ALT+F? (asi F2), v grafickem modu instalace
CTRL+ALT+F?. Tady snad uz nejak zjistite, zda-li je disk
skutecne plny nebo ne. Na dalsich konzolich se objevuji
vypisy, co se zrovna provadi, takze by tam mohl byt i
duvod, proc to zkolabovalo.

							Z.P.