KOMERCE: Skrine do 19" racku

Martin Patka smartin na semily.cz
Pondělí Duben 30 18:21:38 CEST 2001

Zdravim,

> Prohledavam web uz tyden, potreboval bych 1U maximalne 2U skrine do 19"
> racku.
> Nabidky typu Compaq, Intel, HP  za 60.000 a vice jsou hezke, ale drahe.
>
> Minimalne potrebuji, aby to melo zdroj.

zkuste http://www.icpacquire.com.tw

treba
http://www.icpacquire.com.tw/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prmenbr=541&p
rrfnbr=384&cgrfnbr=2
nebo
http://www.icpacquire.com.tw/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prmenbr=541&p
rrfnbr=386&cgrfnbr=2

Produkty ICP nabizi http://www.autocontcontrol.cz/

ale vyjde to dost draho. A stejne na ty zdroje zrejme nedostanete
atest, takze mozna by byla levnejsi cesta pres GM (v novem
katalogu str. 245) - samostatna plechova bedna; na zdroje jsem
narazil na www.mpja.com (jeste jsem vsak nezkousel objednat - bez
zaruky) treba http://www.mpja.com/allpict.asp?dept=14 nebo
http://www.mpja.com/allpict.asp?dept=18

Stromecky pak jsem nasel na http://www.barada.ca/photos.htm
(taky jsem zatim nezkousel objednavat...)

zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin