Problemy s 3c509

noel noel na beta.cermak.cz
Středa Srpen 1 07:19:08 CEST 2001

> dva odpory (terminatory) v serii vam musi dat 25ohmu, tzn. pokud merite
drobny problem, ty terminatory jsou zapojeny paralelne, proto MUSI
byt v ysledny odpor spravne zakonceneho koaxialniho kabelu 25 ohmu
(mereno na cinnou impedanci obycejnym ohmmetrem). Nebot, jak pravi
ohmuv zakon, odpory zapojene v serii se scitaji a sectu-li dvakrat 50
ohmu, tak by to pri trose dobre vule mohlo byt i 100 ohmu...
:-)

--
L.V.
jezevec