instalace RH7.0 + dotaz na knihu

Salena Petr Petr.Salena na tconsult.cz
Středa Srpen 1 08:20:54 CEST 2001

Jeste nedavno(3-4 tydny) jsem byl v podobne situaci. Zacinal jsem
s Linuxem(z donuceni:-)

Prohledl jsem celkem dost literatury a za nejlepsi pro
zacatecnika bych oznacil, (pokud neumite opravdu
dobre aglicky, nectete zatim anglickou dokumentaci - strasne to
zdrzuje a mohlo by vas to odradit:-)))

Linux- prakticky pruvodce, autor Mark Sobell, vydal cpress

jeste jsem si vytiskl nektere casti Linux-dokumentacni projekt,
knihu vydal cpress, v pdf je na CD RedHat CZ od cpressu
(zrejme i jinde)

Take jsem mel zacinal s RH7.0, take mel problemy s grafickou
kartou (Matrox G450). X sice nastartovala, ale instalator
vytuhl. Nainstaloval jsem to tedy v text rezimu, coz ale pro
zacatecnika neni dobra volba(mnozi se mnou jiste budou nesouhlasit)
Proste ty X-win jsou takove prijemnejsi. Nikdy se me to nepovedlo
zkonfigurovat, aby X jela. Pak jsem se dozvedel, ze verze X-serveru,
ktera je v 7.0 proste G450 neumi.
Ze me nejede zvuk a modem me zatim nejak navadi. Mam tam prece
i "normalni" MS Windows, ze. Zbytek funguje OK(LAN, SCSI)

Prechod na RH7.1 vse vyresil. Ted uz i spustim X-windows!
Na instalaci zamotneho X-serveru jsem si netroufl, tak jsem to
preinstaloval komplet(uz asi 10x:)))
Ale pravda je, ze v textovem rezimu se toho vice naucite...

Takze tolik od zacatecnika

Petr