OT: detekce CD-ROMu

martin.kosirer na ct.cz martin.kosirer na ct.cz
Středa Srpen 1 08:23:25 CEST 2001

> a je to IDE?? nektere starsi CD meli takova prapodivna  rozhrani, jedno
> jsem mel doma... i kdyz to ma konektor jako IDE, vubec to neznamena ze
> je to IDE.Pak by bylo potreba prelozit jadro s podporou toho rozhrani.

Kdyby jen to. Pokud to neni IDE, bude k ni potreba i radic. Casto se
vyskytovaly
na zvukovych (ISA) kartach (dost casto vsechny najednou - napriklad na
nekterych
verzich SB AWE 32 - viz creative.com).
Jest-li me pamet neklame, tak se jedna o rozhrani Panasonic, Sony a
Mitsumi.

                                                 .martin