Cestina na 132x44 nebo kolik to je.

Petr Baudis pasky na pasky.ji.cz
Středa Srpen 1 14:49:29 CEST 2001

> Tak ted jsem to zkusil. ucw08 mi moc nepomohlo, cestina se rozhazela totalne...
> dal jsem provizorne lat2-08.psf... a to jde, akorat tabulky v mc jsou rozhozene.
Ja mam v init scriptech :
    setfont ucw16.psf
    setfont ucw08.psf
    mapscrnuni </usr/share/kbd/consoletrans/latin2.table
    loadkeys cs-head.map cs-ucw.map
    echo -en "\033(K"
(uz si presne nepamatuju proc nejdriv nastavuju 16 a pak 8, ale nejaky
 dosti vazny duvod to melo ;)

Pokud nemate posledni verzi ucw, zkuste na ni zupgradovat, mohlo by
to take pomoct.

--

				Petr "Pasky" Baudis