Balíčky RH 7.1

Středa Srpen 1 23:35:27 CEST 2001

On Wed, 11 Jul 2001, Jan Novacek wrote:

> Co znamená polozka "Propojení s DOS/Windows" nabídnutá pri instalaci
> RH 7.1. ?

<disk1>/RedHat/base/comps obsahuje:

0 DOS/Windows Connectivity {
  dosfstools
  dos2unix
  unix2dos
  mtools
  zip
  tcsh
  samba-common
  samba-client
  perl
  unzip
}

> Myslel jsem si, že se jedná např. o instalaci Wine, ale ono ne. Ten
> totiz není ani na jednom instalacním CD RH 7.1.

Wine je v Powertools, napr:

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat/7.1/powertools/RedHat/RPMS/wine-20010131-3.i386.rpm

> Dále by mne zajímalo, který balícek obsahuje citáty
> na začátku každého spouštěného terminálu?

fortune-cs

> Nasel bych nekde přesně napsané, co obsahují jednotlivé balicky?

rpm -ql <nazev-balicku>

<disk2>/doc/RPM-info/soubory.html

--
                        Milan Kerslager