3D kreslitko

Miroslav Barták mbartak na iol.cz
Středa Srpen 1 23:01:53 CEST 2001

> Zadarmo to bohuzel neni, ale mam dojem, ze nejaka ukazkova verze se
> od nich stahnout da -- VariCAD, http://www.varicad.com .

> Myslim, ze je to pro oba systemy :) Ta trial verze je na 14 dni.

K tomu Varicadu. Mám plnou verzi ( na invexu 50,000 jinak 60,000 jak pro
Linux, tak pro Win) a pracuje se s tim skvěle. Pouzivam PII 300 MHz a
grafiku Ati 128 Fury. Protoze Linux zatim nepodporuje HW OpenGL teto
karty, plynulé otáčení tělěs je zatím pouze drátové a vybarví se až po
zastavení. Díky tomuto programu je dobré sledovat vývoj LINUXU coby
pracovní stanice a porovnávat je s Windows. Vždyť jen díky přechodu na
jádro 2.4 a díky DRI v Xfree4.0.3 se mi vizuelně počítač 2x zrychlil a kromě
OpenGL je srovnatelný s windows. Ještě před dvěma lety jsem z této
32 MB karty na linuxu dostal akorát terminál.
Ten program kdysi dávali se studentskou licencí za 1000 Kč a nevim jak je
to teď