emacs & DNS

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Středa Srpen 1 23:40:23 CEST 2001

    PH> strace emacs mi ukázal, že se to točí na řádcích:

Trochu užitečnější by mohl být ltrace, přesnou odpověď by pak dal
debugger. :-)

    PH> CO se má co emacs snažit resolvovat,

Snaží se zjistit *kompletní* jméno svého stroje.  Pokud ho není schopen
zjistit přes gethostname, zkouší gethostbyname, takže bude asi záležet
hlavně na konfiguraci systému, odkud a jak je zjišťuje.

    PH> PROČ při nefunkční DNS se ten emacs nemůže vůbec spustit?

To nevím, moc se mi to nezdá.  Zkusil bych ten debugger, neměl by to být
velký problém zjistit.

Milan Zamazal

--
The rush to reproduce Microsofts window environment seems to overshadow the
design process of determining what a window environment should be, and what its